Wednesday 20 March 2013

Program (RTC), Kuala Pahang ...(UMP)

Assalamualaikum semua,selamat petang  huhu
kali ni aku nak cerita tentang program ke RTC kuala pahang,dimana UMP sediakan banyak bas untuk ke program tersebut.

Apa yang memikat hati aku untuk turut serta dalam program ini
1. Ada elaun sehari (bukan bermaksud aku xda duit sbb tu masuk program ni,tidak2 sama sekali hihih :P duit PTPTN x habis guna kotttttt hak2

2. Ada makan2 (bukan bermasud aku kelapan kkkkkk....tp Kalau xmakan tu lapar lar hahahha)

tau tak apa itu RTC
Pusat Transformasi Luar Bandar (RTC) 

Kewujudan RTC ini membantu perkembangan ekonomi masyarakat setempat selain memudahkan kehidupan mereka. Ini menunjukkan komitmen Kerajaan Barisan Nasional (xsemestinya aku sokong BN) dalam membawa kemajuan ke kawasan luar bandar.  Ini untuk menpastikan kawasan luar bandar tidak akan terpinggir dalam arus pembangunan negara yang semakin pesat.

Gambar untuk tatapan :P





 DE KUALA CAFE tengak tu ada lambang UMP sebelah.....


No comments: