Wednesday, 14 November 2012

Majlis pertunangan adik aku

assalamuaikum w.b.t
pada hari raya korban ke-2 (27/10/2012)
majlis pertunangan adik aku yang no3 lelaki
anuar & yati

kita tengok gambar lar ye sebab sangat-sangat tidak larat untuk menulis;

 ma dan anuar (dalam kereta masa nak pergi majlis bertunang)

ma & yati (harap-harap yati ni dapat menjadi menantu yang pandai jaga hati mama aku)

waris warah sebelah ma dan abah aku 
 aku,yati,nuar & jimy (jimy kawan kepada aku dan yati )

kesimpulan: aku salin balik apa yang dalam gambar di atas "selagi belum halal kita masih punya jarak''

p/s: gambar abah tak da pun macam mana boleh tak ambik
kepada ma semoga dapat menantu yang memahami dan boleh jaga mama dimasa sakit deman dan masa tua nanti...amin
kalo bakal isteri anuar sibuk dengan kerja,xper jangan risau bakal isteri abang long (afira) kan adahaha mula nak perasan lar ni,
next2
anuar nanti kalo dah kawin jangan lupakan ma dan abah ek...kat abang long xper nak lupa pun abang long xkisah hahaha :P

sekian saja disini.
Post a Comment