Sunday, 26 February 2012

VANILA COKLAT





Assalamuaikum & Selamat sejahtera semua ..!
Korang tengOk x cerita VANILA COKLAT  kat Tv3 ?
Tengok kan ? Best gilee kan ? Sweet je diaorang ..
Alangkah indahnya kalau dapat macam tu .
Baru dieorang nak berbaik -2 parents dieorang lak buat hal .
Haiihh benggang gile tengok . Rasa macam nak hentak kepale si 
Liyana n Kamal tu dengan bantal .
Tapi tu lah DUNIA . Adakalanya indah , adakalanya pahit .
 
Orang kat muka bumi nie bermacam-macam ragam .
Ada yang baik dan ade yang jahat .
agak-2 lar kan kenapa ramai orang minat gile dengan cerita ini,
kalo yang perempuan mesti syok kat lelaki yang kira nya hensem lah kan...
kalo yang lelaki pula mesti minat cerita ni sebab zara yang comey,cute itu*burung kakak TUA*



*Kepada pencipta gambar tu mintak izin yer*
Post a Comment