Friday, 24 May 2013

JANGAN TERTIPU dengan tulisan-tulisanku




JANGAN TERTIPU dengan tulisan-tulisanku..kerana itu BUKAN PENGUKUR IMAN seseorang, JANGAN TERTIPU dengan tulisan-tulisanku.. kerna aku hanyalah seorang MANUSIA BIASA yang masih lagi dalam proses MENCARI kemilau CAHAYA ISLAM. BERUSAHA menjadi UMAT yang SOLEH dan bukan bermaksud aku adalah manusia sempurna..tapi melalui tulisan-tulisanku ini, aku berusaha MENCARI REDHA ALLAH dan MEMPERBAIKI DIRI untuk menjadi yang TERBAIK, InsyaAllah..!!
TIDAK AKAN BAIK suatu PERKATAAN melainkan dengan perbuatan, dan tidak akan baik suatu perkataan dan PERBUATAN melainkan dengan niat, dan tidak akan baik suatu perkataan, perbuatan dan NIAT melainkan dengan SUNNAH..

iklan sekejap :P


selamat pagi sabtu . semalam susah betul nak lelap mata . rindu pada sahabat lama yang hampir setahun tak berhubung . SAHABAT yang janji akan ada susah senang, tiba tiba menghilangkan diri macam tu je . sedih kan . itu lah Allah pesan, hidup bergantung lah sepenuhnya kepada-Nya . sebab Dia akan selalu ada tak kira masa, cuaca, bila dan dimana . mula mula dulu sedih la jugak sebab hilang tempat kongsi cerita . tapi Alhamdulillah sebenarnya masih ramai sahabat kat sini . saya je tak nampak sebelum ni . hikmah Allah . dia hilangkan satu tapi Dia gantikan dengan 10 yang lebih baik . positif dan husnuzhon , itulah rahsianya 
Post a Comment