Friday 28 September 2012

Ya Allah, aku terlalu rindukan dia




Aku selalu teringatkan dia
Tiap masa
Betul, aku tak tipu
Aku  betul-betul rindukan dia


Dah lama aku tak tengok muka dia
Rindu yang teramat sangat
Kalaulah dia dekat
Dah lama aku pergi kat dia
Dah lama aku pergi jumpa dia
Dah lama aku....

Bila aku keseorangan aku selalu fikirkan dia
Rasa macam nak hantar message dekat dia
 Rasa macam nak call dia sebab aku rindu suara dia

Tapi...

Ah, aku tak berani
Aku takut..


Kadang-kadang aku terfikir 
Dia ingat kat aku lagi tak?
Dia rindu aku tak macam aku rindu dia?

Tapi sejujurnya
Aku sayangkan dia
Aku terlalu rindukan dia
Andai saja dia tahu betapa aku sayangkan dia

Aku berharap agar suatu hari nanti dia akan baca segala tulisan aku disini
Aku masih di sini
Aku akan tetap di sini
Menunggu dia
Walaupun dia bukan dengan aku
Tapi asalkan dia tahu yang dia insan istimewa dalam hidup aku

2 comments:

dina kasyah said...
This comment has been removed by the author.
MOHD AFIRA said...

hihihihih :P