Friday 6 January 2012

Selamat Tinggal. Selamat Datang.

asalamualaikum semua.....:)

celik pejam celik pejam,esok dah hari keberangkatan.huhu..perasaan??entahlah.gembira ada,excited ada,sedih ade,risau ade,hmm macamlah.tp yg byknya gembiralah.haha.seronok sgt!

iklan sat .......
sem ni aku berbeza dengan sem2 yang lepas hihi
ubah cara study ler****hahah
sem ni aku xdanya nk print2 nota semua,
study guna laptp jer.....
kalo dulu
selalu print nota :)


kpd teman-teman:::

semoga berjaya dapat result exam sem ni yang cemerlang,semoga mendapat kwn2 yg baik, semoga bertambah iman,semoga bertambah cinta kpdNya,semoga tidak lalai,semoga dijauhi kemungkaran,semoga dilindungi dr kejahatan,semoga disuluh hidayah,semoga dilimpah rahmatNya..


"selamat datang impian,selamat tinggal kenangan."



"ya Allah,ku ikhlaskan hati ini hanya keranaMu,perjuanganku hanya keranaMu,Engkau lindungilah aku,Engkau rahmatilah aku,permudahkanlah urusanku,jauhi aku dr segala keraguan,ku mohon syurgaMu,jauhilah aku neraka jahanam.hnya kpd Mu aku berserah.ameen."

No comments: